Menu
Tablet menu

Roland M-5000

Informacje

Kompletnie nowy standard konsolet miksowania live: O.H.R.C.A

Roland M-5000

Kompletnie nowy standard konsolet miksowania live: O.H.R.C.A

SSL Live

W tak szybko zmieniającym się świecie, szybkość dostosowania do aktualnych warunków jest kluczowa. OHRCA daje możliwość przystosowania do świata miksowania dźwięku na żywo. Szeroki zakres zastosowań jak i wygodę pracy wspierają 128 dowolnie definiowane tory audio, elastyczność operowania i czytelny interfejs, rozszerzalność protokołów i wielkoformatowe opcje I/O - a całość pracuje z najwyższą jakością dźwięku 24-bit / 96kHz. W ten sposób osiągnięto idealną podstawę dla nowej generacji miksowania dźwięku live. .

Konfigurowalna Architektura

- 128 torów audio przypisanych do kanałów, auxów, grupy i matryc itd.
- Łatwe dostosowanie do różnych aplikacji w tym front-of-house, dla obsługi monitorów lub broadcastu.

Rozszerzalność
  • Nieograniczone kierowanie z 300/460 wejść do 296/456 wyjść (96kHz/48kHz)
  • Wsparcie dla szerokiego zakresu protokołów i formatów, w tym REAC, Dante, MADI i Waves SoundGrid
  • Pełna zgodność z rodziną digital snake Roland Professional Audio, mikserów osobistych i wielokanałowego odtwarzania/nagrywania

Wysoka Rozdzielczość
  • Najwyższa jakość audio 24-bit, 96kHz
  • Układ sumujący o wysokiej precyzji 72-bit linear
  • High-endowe przedwzmacniacze dyskretne na pokładzie i dostępne w zdalnie sterowanych opcjonalnych snake'ach

Konstrukcja Pulpitu
  • 12" ekran dotykowy z możliwością "wskazania i obracania"
  • 28 dowolnie przewijanych, odizolowanych lub przypisywanych suwaków
  • Wiele pokręteł i przycisków, zarówno stale przypisanych jak i przypisywanych do różnych funkcji wspierających szybkie operowanie konsolą
  • - Dedykowane, dowolnie przypisywane sekcje użytkownika

128 dowolnie definiowanych torów audio daje kompletnie nowe możliwości

Podstawową cechą OHRCA jest konfigurowalna architektura.
Wewnętrzna architektura konsoli nie jest określona na stałe i może być definiowana w zakresie do 128 kanałów/szyn wejść/wyjść.
Umożliwia to użytkownikowi zbudowanie struktury zgodnej z wymaganiami aplikacji.
To oznacza nie tylko, że można dostosować konsolę do danej aplikacji, ale też że każda inna aplikacja może zostać na niej zrealizowana.

Roland opracował nową rewolucyjną architekturę wewnętrzną, która daje wolność własnej struktury miksera.
Jest tu 128 torów audio do wykorzystania od ręki jako kanały miksujące, AUXy, Matryce, subgrupy, tory MIX-MINUS lub do innych potrzeb wejściowo wyjściowych. Pozwala to OHRCA dostosować do szerokiego zakresu zastosowań w tym praca jako konsola FOH, z pozycji monitorów, w teatrze, przy broadcastingu i innych. Elastyczne możliwości wewnętrzne pozwalają zaadaptować konsolę do każdych zmieniających się potrzeb i funkcji.

Kanały i szyny ustawialne w konfiguracji miksera

  • INPUT CHANNEL. (MONO/STEREO)
  • MAIN (5.1/LCR/LR/MONO + DOWNMIX)
  • SUB GROUP (MONO/STEREO)
  • AUX (MONO/STEREO)
  • MIX MINUS (MONO/STEREO)
  • MATRIX. MONITOR(5.1/LCR/LR)
  • TALKBACK, TALKBACK RTN, OSCILLATOR, HEADPHONES

Możliwości dostosowania do licznych sieci audio i wymagań I/O

Wśród opcji rozszerzeniowych są Dante, MADI, Waves SoundGrid i dodatkowo REAC i otwierają one drzwi do niezliczonej ilości konfiguracji i zastosowań. Sloty rozszerzeń pozwalają też adoptować konsolę do zmieniających się standardów.
Do 300 wejść i 296 wyjść (460 wejść i 456 wyjść przy 48kHz) zarządzane jest w oddzielnych patchbayach i mogą być używane niezależnie przez mikser.
Każde wejście może być podpięte do dowolnego lub wielu wyjść, dając kontrolę nad zasilaniem phantom+ nawet jeśli nie jest wykorzystane jako kanał miksujący. OHRCA pozwala kontrolować niezliczoną ilość kanałów wejściowych i wyjściowych wielu protokołów i formatów.

+ Tylko przy połączeniu REAC

REAC-Potężna technologia do transferu dźwięku i kontrolowania

REAC (Roland Ethernet Audio Communication) to oryginalna technologia Roland dla zapewnienia niskiej latencji, wysokiej jakości transferu cyfrowego dźwięku i kontroli - 40 wejść na 40 wyjść (80 w sumie) przy 24-bit 96kHz bez kompresji. REAC jest technologią opartą na Ethernet, która umożliwia łatwą integrację wielu elementów przy użyciu lekkiego i niedrogiego kabla Cat5e/6.

PRZETWARZANIE

Kanały miksujące

Do 128 CH (połączenie INPUT CHANNEL, MAIN, SUBGROUP, AUX, MIX-MINUS, MATRIX, MONITOR, COMM, OSC, HEADPHONES)

Wejścia

Max 300 portów (96 kHz), Max 460 portów (48 kHz / 44.1 kHz)

  • CONSOLE: 16
  • AES/EBU: 4
  • REAC: 40 x 2
  • EXPANSION SLOT: 80 x 2 (96 kHz), 160 x 2 (48 kHz / 44.1 kHz)
  • USB AUDIO: 16
  • DOCK: 2
  • USB RECORDER: 20
  • FX 1L-8R: 16
  • TALKBACK: 2
  • OSC: 2

Wyjścia
Max 296 portów (96 kHz), Max 456 portów (48 kHz / 44.1 kHz)

  • CONSOLE: 16
  • AES/EBU: 4
  • REAC: 40 x 2
  • EXPANSION SLOT: 80 x 2 (96 kHz), 160 x 2 (48 kHz / 44.1 kHz)
  • USB AUDIO: 16
  • DOCK: 2 USB
  • RECORDER: 2
  • FX 1L-8R: 16

Przetwarzanie wewnętrzne

72 bits (fixed point, bus summing)

Przetwarzanie sygnału

AD/DA Conversion: 24 bit

ZŁĄCZA

INPUT jacks (1-16): XLR-3-31 type (balanced, phantom power)
TALKBACK MIC 2 jacks: XLR-3-31 type (balanced, phantom power)
AES/EBU IN jacks (1/2, 3/4): XLR-3-31 type (balanced)
OUTPUT jacks (1-16): XLR-3-32 type (balanced)
PHONES 1 jack: Stereo 1/4 inch phone type
PHONES 2 jack: Stereo miniature phone type
AES/EBU OUT jacks (1/2, 3/4): XLR-3-32 type
REAC ports (A, B, SPLIT/BACKUP): RJ-45 EtherCon type, REAC SPLIT/BACKUP port supports REAC EMBEDDED POWER.
WORD CLOCK connector (IN, OUT): BNC type
RS-232C connector: DB-9 type
MIDI connector (OUT/THRU, IN)
USB port (MEMORY): USB type A
USB WLAN ADAPTOR port: USB type A
USB COMPUTER port: USB type B
LAN port: RJ45 type
DOCK CABLE port: 10-pin mini DIN type
GP I/O port: DB-25 type
FOOT SWITCH jacks (1, 2): 1/4-inch TRS phone type
LAMP jacks: XLR-4-31 type x 2, LAMP power: DC +12 V/500 mA
EXT.POWER DC IN jack: XLR-4-32 type
* XLR type: 1 GND, 2 HOT, 3 COLD
* Phantom power: DC +48 V (unloaded maximum), 14 mA (maximum load) (All XLR type inputs)

Próbkowanie: 96 kHz, 48 kHz, 44.1 kHz

CHARAKTERYSTYKI WEJŚCIA/WYJŚCIA

Impedancja wejściowa

INPUT jacks (1-16): 7 k ohms
TALKBACK MIC 2 jack: 4 k ohms (Phantom: ON)

Nominalny poziom wejściowy (Variable, typ.)

INPUT jacks (1-16): -65 to -10 dBu (Pad: OFF),
-45 to +10 dBu (Pad: ON)
TALKBACK MIC 2 jack: -50 to -10 dBu

Non Clip Maximum Input level (1 kHz, typ.)

INPUT jacks (1-16): +8 dBu (Pad: OFF),
+28 dBu (Pad: ON)
TALKBACK MIC 2 jack: +8 dBu

Output Impedance (typ.)

OUTPUT jacks (1-16): 600 ohms
PHONES jacks (1, 2): 45 ohms

Zalecane impedancja obciążenia

OUTPUT jacks (1-16): 10 k ohms or greater
PHONES jacks (1, 2): 32 ohms or greater

Minimalna impedancja obciążenia

PHONES jacks (1, 2): 16 ohms

Nominalny poziom wyjściowy

OUTPUT jacks (1-16): +4 dBu (Load impedance: 10 k ohms)

Maksymalny poziom wyjściowy bez przesterowania (1 kHz)

OUTPUT jacks (1-16): +22 dBu (10 k ohms load)
PHONES jacks (1, 2): 500 mW + 500 mW (40 ohms load)

INNE

Wyświetlacz

Graphic color LCD 800 x 600 dots (touch screen)
Graphic organic light emitting display 256 x 64 dots (Fader Bank Display x 7, User Assignable Display x 1)

Zużycie mocy

180 W

Wymiary

934 (W) x 725 (D) x 346 (H) mm
36-13/16 (W) x 28-9/16 (D) x 13-5/8 (H) inches

Waga

36 kg, 79 lbs 6 oz

Temperatura pracy

+5 to +40 degrees Celsius
+41 to +104 degrees Fahrenheit

Akcesoria

Owner's manual, Power cord, Dock cable
REAC connector cover x 3, Ferrite core x 6
Tablet sheet x 2, Cover

Specyfikacje i wygląd produktu mogą się zmienić.

Galeria

Zapytaj o produkt

Imie i nazwisko (*)

Proszę wprowadzić dane.
Adres Email (*)

Proszę wprowadzić poprawny adres email.
Nr tel


Treść wiadomości (*)

Proszę wpisać treść wiadomośći



Serwis wykorzystuje pliki cookie umieszczane na urządzeniu z którego korzystasz.

Możesz zablokować użycie cookies w ustawieniach przeglądarki.

Zrozumiałem