Menu

Apogee Symphony I/O Mk II

Informacje

BRANŻOWY OKRĘT FLAGOWY MK II

Apogee Symphony I/O MKII

Symphony I/O Mk II to wielokanałowy interfejs audio wyposażony w najnowszy , flagowy konwerter AD/DA, modularne I/O(do 32 wejść i wyjść), intuicyjny wyświetlacz dotykowy, oraz opcjonalnie światowej klasy przedwzmacniacze mikrofonowe. Zaprojektowany by dostarczać profesjonalną jakość audio w nagraniach, mixowaniu i masteringu, Symphony I/O Mk II jest ostatecznym , centralnym elementem dla jakiegokolwiek studia muzycznego.

Nowe Symphony I/O Mk II posiada możliwość bezpośredniego łączenia się z jedną z trzech platform- Thunderbolt, Pro Tools HD lub Waves SoundGrid.

SIO Mk II Front View 2000

          • Różnorodność wejść i wyjść

            Symphony I/O Mk II ma rozwiązania dla każdego; studia domowego,studia projektowego,komercyjnego studia nagrań i scoring stage. Wybierz zpośród czterech podstawowych konfiguracji I/O, 2x6 , 8x8 , 16x16 lub 8x8+8 mic pre i z łatwością rozbudowuj wraz ze wzrostem twojego studia. Dzięki miejscom na dwie karty i możliwości do 32 wejść/wyjść w jednym urządzeniu

            Symphony I/O Mk II oferuje lepszy stosunek ceny/ilości kanałów niż jakikolwiek interfejs w swojej kategorii.

            LEGENDARNA JAKOŚĆ DŻWIĘKU

            Pasją inżynierów Apogee jest ulepszanie każdego flagowego produktu Apogee, przy użyciu najnowszych osiągnięć w komponentach elektronicznych i projektowanie układów, które często przekraczają oczekiwania producentów komponentów. Na tym polega Przewaga Apogee. Symphony I/O Mk II jest kulminacją tej 30 letniej pasji i podnosi poprzeczkę dla wszystkich wcześniejszych produktów Apogee , jeszcze lepszą klarownością i transparentnością audio.

            Synphony I/O Mk II wyposażonew nową kartę 8x8 lub 16x16 przewyższa parametrami wszystkie inne wielokanałowe interfejsy dostępne na platwormach Pro Tools HD i Thunderbolt, co czyni je flagowym

            Audio interfejsem całej branży audio i oczywistym wyborem niezliczonej rzeszy artystów,producentów,realizatorów, kompozytorów i muzyków laureatów

            GŁÓWNE CECHY

            - Najlepsza konwersja AD/DA ze wszystkich audiointerfejsów Thunderbolt
            - do 32 kanałów modularnego I/O z opcjonalnymi 8 preampami mikrofonowymi.
            - Najlepszy stosunek ceny do ilości kanałów ze wszystkich interfejsów w swojej kategorii
            - Możliwość łączenia się z platformami: Thunderbolt, Pro Tools HD lub Waves SoundGrid
            - Ultra niska latencja
            - Intucyjny dotykowy wyświetlacz i przedni panel kontrolny
            -Zaprojektowany w Kalifornii, budowany w USA

          • WYBIERZ SWOJĄ PLATFORMĘ

            Wybierz jedną z trzech opcji połączeń Symphony I/O MkII

            THUNDERBOLT

            -dla komputerów Mac ze złączem Thunderbolt i każdej stacji roboczej DAW Core Audio
            Do 32jednoczesnych wejść/wyjść, latencja 1.35 ms w Logic ProX (96kHz/32buffer)

            Dostępne od Lutego 2016

            PRO TOOLS HD

            -Dla połączeń z: Pro Tools Hd Accel, HD Native i HDX, via złącze Digilink.

            Dostępny wiosna 2016

            WAVES SOUNDGRID NETWORK

            -dla połączeń z systemem Waves SoundGrid. Networking dla studia, live i postprodukcji z wtyczkami kompatybilnymi z Waves SoundGrid dostępnymi w real-time.

            Dostępny wiosna 2016

            KONFIGURACJE

            Różnorodność Wejść i Wyjść

            Symphony I/O Mk II ma rozwiązania dla każdego; studia domowego,studia projektowego,komercyjnego studia nagrań i scoring stage. Wybierz zpośród czterech podstawowych konfiguracji I/O, 2x6 , 8x8 , 16x16 lub 8x8+8 mic pre i z łatwością rozbudowuj wraz ze wzrostem twojego studia. Dzięki miejscom na dwie karty i możliwości do 32 wejść/wyjść w jednym urządzeniu Symphony I/O Mk II oferuje lepszy stosunek ceny/ilości kanałów niż jakikolwiek interfejs w swojej kategorii.

            Pro Tools HD i Waves SoundGrid dostępne wkrótce.

            PROJEKT
            MAGIA JEST W MODUŁACH

            Moduły I/O, to brzmienie i dusza Symphony I/O Mk II. Reprezentują one 30 letnie doświadczenie działu R&D Apogee. Reprezentują one główną siłę kompetencji Apogee: najlepiej brzmiące cyfrowe nagrania audio. Możesz wybierać spośród trzech modułów I/O + dodatkowego modułu z 8 preampami mikrofonowymi i rozbudowywać konfiguracje wraz z rozwojem Twojego studia.

            BARDZIEJ INTUICYJNIE. WIĘCEJ KONTROLI.
            DOTYKOWY WYŚWIETLACZ NA PRZEDNIM PANELU Z ROZBUDOWANĄ KONTROLĄ.

            Wszystkie niezbędne ustawienia wejść i wyjść są dostępne na dotykowym wyświetlaczu przedniego panelu. Zmieniaj wybór wejść, poziomy odsłuchu,wysterowanie preampów lub kalibrację swojego Symphony I/O Mk II by wyrównać poziomy innego sprzętu analogowego w Twoim systemie.

            Wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości dostarcza wszystkie informacje krytyczne dla nagrywania i odsłuchu bez patrzenia na ekran komputera. Symphony I/O Mk II pozwala na podgląd mierników 64 kanałów I/O, 32xIN i 32xOUT-poziom sygnału, polaryzację, muting, zasilanie fantomowe i Soft Limit.

            DYNAMICZNA KONTROLA TEMPERATURY

            Symphony I/O Mk II posiada rozbudowane możliwości utrzymujące urządzenie w idealnej temperaturze pracy. Pomaga w tym nowy projekt wentylatora i wentylacji obudowy, wynikiem czego proces chłodzenia odbywa się w ciszy.

            OSIĄGI
            DLACZEGO POTRZEBUJĘ DOBREGO KONWERTERA AD/DA?

            Niezależnie od tego czy nagrywasz przez klasyczną konsoletę Neve, najlepsze mikrofony Neumann, czy koloryzującą kolekcję preampów, wysokiej klasy konwerter AD jest niezbędny by uchwycić niuanse Twojego sprzętu analogowego i zarejestrować w stacji DAW. Bez tego umknie Ci wiele subtelności i detali, których po prostu nie da się dodać póżniej za pomocą wtyczek. Podobnie , część DA jest niezbędna dla Twojej percepcji nagranych ścieżek. Mixując, nieważne na jakich monitorach, jeżeli konwerter maskuje lub koloryzuje audio, efektem jest nadmierna kompensacja EQ, kompresji lub innych efektów.

            Używając Symphony I/O Mk II usłyszysz wszystkie ścieżki oraz instrumenty bardziej zdefinowane, dzięki czemu łatwiej będzie wprowadzać inteligentne zmiany i osiągnąć idealny balans. Ścieżki będą się harmonijni ej scalać i mixowanie będzie po prostu łatwiejsze. Wysokie częstotliwości będą czyste, nie będąc kruchymi, bas będzie spójny i precyzyjnie zdefiniowany. Tego rodzaju niezrównana jakość audio zostanie zauważona i doceniona przez jakiegokolwiek słuchacza.

            PRZEWAGA IŻYNIERII APOGEE

            Od ponad 30 lat Apogee redefiniuje sztukę projektowania cyfrowych systemów audio na najwyższym poziomie. Nigdy nie spoczywamy na laurach naszych poprzednich , zdobywających nagrody produktów. Cały czas dokonujemy ocen najnowszych osiągnięć w na polu komponentów elektronicznych, by projektować lepiej działające, bardziej intuicyne urządzenia spełniające wymagania profesjonalistów.

            Jako przykład Przewagi Apogee, można podać zastosowanie w Symphony I/O MkII wzmacniacza operacyjnego typu ‘’fully differential’’ w analogowej części urządzenia. Ostatnie osiągnięcia tej technologii oferują zanikająco niskie szumy i zniekształcenia dużą szybkość reakcji(slew rate), a to wszystko to w efektywnym i niewielkim pakiecie. Te komponenty zapewniają osiągi o kilka rzędów wielkości lepsze niż to co można znaleźć w większości urządzeń konkurencyjnych.

          • JAKOŚĆ DŹWIĘKU Mk II
            Nowe Moduły 8x8 i 16x16

            Symphony I/OMk II posiada najbardziej dopracowany konwerter A/D jaki kiedykolwiek zaprojektowaliśmy. W części analogowaj zastosowano te same wzmacniacze operacyjne typu ‘’fully differential’’ co w oryginalnej Symphony I/O, lecz teraz w uproszczonym układzie, by zapewnić najbardziej przezroczystą ścieżkę sygnału do części A/D. Dual Sum A/D stage- część cyfrowa, w której sumowane są 2 etapy konwersji A/D dla każdego kanału- zapewnia najniższy poziom zniekształceń i największy zakres dynamiczny ze wszystkich kiedykolwiek zaprojektowanych konwerterów- dostajesz cyfrowe nagrania, odpowiadające Twoim analogowym inspiracjom.

            Sekcja D/A posiada nowo zaprojektowany wysokoprądowy sterownik wyjścia analogowego o niskiej impedancji, który jest w stanie współdziałać z jakimkolwiek , nawet zabytkowym urządzeniem analogowym, bez względu na obciążenie podłączonego sprzętu. Jest to szczególnie istotne przy podłączaniu ‘’vintage ‘’ sprzętu- często długimi kablami – Symphony I/O Mk II utrzymuje wysoką jakość i cios.

            SŁUCHAWKI O AUDIOFILSKIEJ JAKOŚCI

            Symphony I/O Mk II zawiera ultra wysokiej jakości DAC-wzmacniacz słuchawkowy w technologii Apogee Constant Current Drive, po raz pierwszy zaprezentowany w Apogee Groove. To unikalne podejście do wzmacniacza słuchawkowego, dynamicznie kompensuje nieliniowość jakichkolwiek słuchawek, zapewniając dużą moc utrzymując niskie zniekształcenia i liniowe pasmo przenoszenia.

            ZAWIERA TECHNOLOGIE ESS Sabre 32 DAC

            ESS Sabre32 32-bit Hyperstream DAC w połączeniu z Time Domain Jitter Eliminator oferuje niezrównany zakres dynamiczny ultra niskie zniekształcenia i najwyższą klarowność bez input jittera.

            OPCJONALNY MODUŁ Z 8 PREAMPAMI Posiada 8 preampów w techologii Apogee Advanced Stepped Gain Architecture, układ dynamicznie zoptymalizowany zapewniający ultra niski szum własny i zakres wzmocnienia (gain range) 0-85 dB. Czy będą to mocne bębny, dynamiczne wokale czy delikatne smyczki,nagrania zachowają pełne uderzenie zawiłe detale oraz ‘’żywy charakter oryginalnego wykonania’’.

            Moduł preampowy posiada również 8 cyfrowo kontrolowanych analogowych insertów, więc możliwe jest podłączenie innych analogowych procesorów takich jak EQ czy Kompresja pomiędzy preamp a konwerter A/D. Ponieważ inserty są cyfrowo kontrolowane z poziomu Apogee Maestro, jakikolwiek insert może być komutowany do jakiegokolwiek kanału wejściowego, bez konieczności przepinania urządzeń.

            Specyfikacja
            Analog- Digital
            THD+N: -114dB@22dBu (0.00020%)
          • Zakres dynamiczny 122dB A ważony
          • +4dB setting: +24dBu
          • -10dB setting: +6dBV
          • Pasmo przenoszenia przy 44.1kHz: 1- 20 000 Hz (+/- 0.05dB);
            Impedancja wejściowa 10K
          • Digital – Analog
            • THD+N -117dB@21dBu(0.00014%) Zakres Dynamiczny 129dB A ważony Max poziomy wyjściowe- ∞ do +24dBu Pasmo przenoszenia przy 44.1kHz: dc do 20kHz (+/- 0.05dB) Impedancja wyjściowa: 25 Ohm Wyjścia są symetryczne (PSC) Perfect Symmetry Circuitry
              Wyjście Słuchawkowe
              1 stereo ¼’’ na przednim panelu THD+N: -110dB@19dBu 600 Ohm(=80mW) -101dB@14dBu 32 Ohm (=470mW) Zakres dynamiczny: 121db A ważony Wyjście: Apogee Constant Current Drive zapewnia wyrównane pasmo przenoszenia dla jakichkolwiek słuchawek
            • Zasilanie
              90-240VAC, 50-60 Hz, 150W
            • Wymagania systemowe:
              Thunderbolt: Mac OS 10.9.5 lub wyższy HD: Mac lub PC z Pro Tools HD9 lub wyższy
            • Pakiet zawiera:
              Interfejs Symphony I/O Mk II Kabel Zasilający Przewodnik Quick Start Formularz Gwarancyjny
              Wymiary:
              Cale: 17.17(19 z uszami rackowymi) x 11.5 x3.5 Centymetry: 45( 48.26 z uszami rackowymi) x29.2x 8.9
            • Wymiary Paczek:
              Symphony I/O Mk II Cale: 22.875x17.75x9.25 Centymetry: 58.1x45.1x23.5 Moduł I/O:
              Cale 13.75x12.25x3.25 Centymetry 34.9x31.1x8.3

Tak brzmi Symphony

Jeżeli jesteś realizatorem nagrań z doświadczeniem, to jest szansa że wiesz jak gra prawidłowo skalibrowany 2 calowy Studer na dobrej taśmie , np. Ampex 456, lub jeszcze lepiej 499.

Jest również szansa że słuchałeś różnych konwerterów AD/DA i zdajesz sobie sprawę z ich zalet i wad. Przez ostatnie kilkanaście lat dokonał się ogromny postęp w technologii konwersji analogowo-cyfrowej i niektóre z urządzeń brzmią akceptowalnie. Zdecydowanie jednym z najlepszych jest Apogee Symphony I/O. Ma oczywiście swoją sygnaturę dżwiękową, dla mnie to zaleta a nie wada.

Wybierasz go właśnie dla tego że ‘’góra’’ zdaje się nie mieć końca,’’środek’’ nie jest zamazanym jazgotem a bas jest szybki i konkretny.

Nagminnie powtarzane komunały o ‘’transparentnych’’ urządzeniach nie trafiają do mnie, uważam że nie ma takich. Porównujemy je do brzmienia Studera, który ma kilka kolorów zależnych choćby od marki i modelu taśmy użytej do nagrania.

A teraz Apogee pokazało Symphony MKII.

Opisałbym to tak: Weź Symphony MKI , masteringowy korektor np. Bax Eq i z dosyć agresywnego , bardzo szybkiego dźwięku postaraj się zrobić HiFi. Takie z jedwabną delikatną ‘’górką’’ idącą w nieskończoność i miękkim ‘’poduchowatym’’ basem, który jest bardzo nisko lecz nie dudni, nie ma "farfocli" i nie zasłania reszty. Czyli brzmi tak, jak dobrze wystrojony Studer.

Tak brzmi Symphony MKII
Mietek Felecki
Sound Engineer

mf

Wydarzenia

Serwis wykorzystuje pliki cookie umieszczane na urządzeniu z którego korzystasz.

Możesz zablokować użycie cookies w ustawieniach przeglądarki.

Zrozumiałem